nostars.gr

nostars.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία σχετικά με τη διαμονή σας στο No Stars επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνήστε μαζί μας

Καλέστε μας

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή σας στο No Stars καλέστε μας!

+30 698 0124316

Στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαμονή σας στο No Stars στείλτε μας μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο! info@nostars.gr

Αναζήτηση Διαθεσιμότητας

Εάν επισκέπτεστε τα Ιωάννινα για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή, το No Stars θα σας προσφέρει μια εκπληκτική εμπειρία διαμονής.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ;

Μπορείτε να μεταβείτε απευθείας στην ενότητα κρατήσεων  του ιστότοπου μας για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα και να κάνετε κράτηση. Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήστε τα στοιχεία επικοινωνίας μας (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή τηλέφωνο). Για την επιβεβαίωση της κράτησής σας θα σας ζητηθεί στοιχεία κάρτας σας ή προκαταβολή μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΑΦΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ;

Η ώρα άφιξης ορίζεται στις 15:00 μ.μ. και η ώρα αναχώρησης στις 11:00 π.μ. Ωστόσο, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να προσφέρουμε με σχετική ευελιξία στις προκαθορισμένες ώρες, εφόσον αυτό είναι δυνατόν.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ;

Το κτίριο No Stars δεν διαθέτει χώρο στάθμευσης για αυτοκίνητα. Ωστόσο, ο εξωτερικός χώρος του κτιρίου είναι αρκετά ευρύχωρος και προσφέρεται για στάθμευση του αυτοκινήτου σας.

ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ;

Η τοποθεσία του Nο Stars βρίσκεται λίγα λεπτά με τα πόδια από το κέντρο της πόλης, της λίμνης Ιωαννίνων και της κεντρικής αγοράς.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ;

Το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στο εσωτερικό του διαμερίσματος. Τα διαμερίσματά μας διαθέτουν μεγάλα μπαλκόνια που είναι κατάλληλα για καπνιστές.

ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΜΟΥ;

Η κάρτα ή αλλιώς το κλειδί σας είναι απαραίτητη για την είσοδό σας τόσο στο No Stars όσο και στο διαμέρισμά σας. Εάν χαθεί κατά την διάρκεια της διαμονής σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας για να σας εκδώσουμε νέα κάρτα ώστε να έχετε πρόσβαση στις εγκαταστάσεις του No stars.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ;

Ναι, υπάρχει σύνδεση σε ίντερνετ υψηλής ταχύτητας σε όλους τους χώρους των διαμερισμάτων.

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ;

Ναι, ολόκληρη η κουζίνα κάθε διαμερίσματος είναι εξοπλισμένη με όλες τις απαραίτητες συσκευές, συμπεριλαμβανομένης και μηχανής Nespresso.

ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ;

Δεχόμαστε όλες τις κύριες χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Δεχόμαστε επίσης πληρωμές μέσω διαδικτύου και μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. 

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ;

Όλες οι πληρωμές πρέπει να καταβάλλονται σε Ευρώ. 

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ;

Ανάλογα τον τύπο κρατησής υπάρχει πιθανότητα να ζητηθεί προκαταβολή. Σε κάθε κράτηση αναφέρονται ρητά οι όροι πληρωμής, ακύρωσης και επιστροφών..

Προτού προχωρήσετε σε κράτηση παρακαλώ λάβετε υπόψη την Πολιτική Ακύρωσης και Επιστροφών του No Stars.

Λάβετε υπόψη ότι:

  • Το No Stars έχει το δικαίωμα κατά τη λήψη μιας κράτησης να προ-εγκρίνει την πιστωτική σας κάρτα.
  • To No Stars διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μια κράτηση, εάν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν είναι έγκυρα.
  • Οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται για το No Stars χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 

→ στις μη-επιστρέψιμες (non-refundable) που σημαίνει ότι δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης, 

→ και στις κρατήσεις με Δωρεάν Ακύρωση που σημαίνει ότι δίνεται η δυνατότητα δωρεάν ακύρωσης της κράτησης. Σε κάθε κράτηση αναφέρεται ρητά η περίοδος δωρεάν ακύρωσης που ισχύει για την εκάστοτε κράτηση.

Συνεπώς, σε περίπτωση που ο επισκέπτης έχει επιλέξει να κάνει κράτηση κατηγορίας μη-επιστρέψιμη τιμής, δεν υφίσταται η επιστροφή χρημάτων από το κατάλυμα. 

Αντίστοιχα, σε περίπτωση που ο επισκέπτης έχει επιλέξει να κάνει κράτηση κατηγορίας με δωρεάν ακύρωση τότε ισχύουν τα εξής: 

  • εάν η ακύρωση γίνει μέσα στην περίοδο δωρεάν ακύρωσης, τότε η κράτηση ακυρώνεται και εφόσον έχει δοθεί κάποια προκαταβολή, αυτή θα επιστραφεί. 
  • εάν η ακύρωση εκτός περιόδου δωρεάν ακυρωσης, τότε ο επισκέπτης θα χρεωθεί το 100% της κράτησης.
  • Πριν την άφιξή σας, γίνεται η πλήρης εξόφληση του ποσού της διαμονής σας. Οποιεσδήποτε επιπρόσθετες χρεώσεις προκύψουν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας εξοφλούνται κατά την αναχώρησή σας.
  • Σε περιπτώσεις ακύρωσης του συνόλου της κράτησης ή μέρους αυτής κατά την άφιξη ή κατά τη διάρκεια της διαμονής, ή για μη εμφάνιση στο No Stars (no show), ο πελάτης χρεώνεται το 100% της διαμονής με βάση την κράτησή του. Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, ουτε παρέχεται πίστωση για μελλοντικές κρατήσεις. Το συνολικό ποσό χρεώνεται ως ακυρωτικά.

 

Συμπεριφορά επισκεπτών 

Οι πελάτες παρακαλούνται να σέβονται τους άλλους ενοίκους του καταλύματος. Επίσης, όλοι οι ένοικοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του No Stars, ενώ το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει με κάθε επιφύλαξη οποιοδήποτε άτομο, την συμπεριφορά του οποίου θεωρεί επικριτέα. Σε αυτήν την περίπτωση, το No Stars δεν υποχρεούται να καταβάλει καμία αποζημίωση.

Ζημιές/Φθορές Διαμερίσματος

Σε περίπτωση φθοράς δωματίου ή άλλης περιουσίας  που οφείλεται σε δόλο, βούληση ή αμέλεια, το No Stars διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημίας που υπέστη, συμπεριλαμβανομένης της ζημίας λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων, στην πιστωτική / χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη. Στις περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με πιστωτική κάρτα, αλλά με μετρητά ή άλλο τρόπο, το No Stars θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον πελάτη άλλως επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος του.

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΚΡΑΤΗΣΗ;

Παρακαλώ χρησιμοποιήστε τα στοιχεία επικοινωνίας μας (ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή τηλέφωνο) για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα. Εναλλακτικά μπορείτε να μεταβείτε απευθείας στο διαδίκτυο στην ενότητα κρατήσεων του ιστότοπου για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα. Προτού πραγματοποιηθεί η κράτησή σας θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε ηλεκτρονικά τα στοιχεία χρέωσης και η κάρτα σας θα χρεωθεί.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ;

Εάν χρειάζεται να κάνετε αλλαγή στην κράτησή σας, παρακαλούμε στείλτε μας email και θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε. Ωστόσο, αυτό δεν είναι πάντα δυνατόν. Διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Ακύρωσης.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ

Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, θα λάβετε μια επιβεβαίωση κράτησης. Σε περίπτωση που δεν λάβετε τίποτα, παρακαλώ επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΣΑΣ;

Ο ελάχιστος χρόνος διαμονής στο No Stars είναι 28 βράδια.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΑΦΙΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ;

Η ώρα άφιξης ορίζεται στις 15:00 μ.μ. και η ώρα αναχώρησης στις 11:00 π.μ. Ωστόσο, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να προσφέρουμε με σχετική ευελιξία στις προκαθορισμένες ώρες, εφόσον αυτό είναι δυνατόν.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΤΕΙΝΩ ΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΜΟΥ;

Τα διαμερίσματά μας προσφέρουν μεγάλη ευελιξία και συχνά είμαστε σε θέση να αυξήσουμε τη διαμονή των επισκεπτών μας. Ωστόσο, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την παράταση αυτή.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ;

Το κτίριο No Stars δεν διαθέτει ειδικό χώρο στάθμευσης για αυτοκίνητα. Ωστόσο, ο εξωτερικός χώρος του κτιρίου είναι αρκετά ευρύχωρος και προσφέρεται για στάθμευση του αυτοκινήτου σας.

ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ;

Κάθε διαμέρισμά έχει διαφορετική διαρρύθμιση, αλλά περιλαμβάνει ένα διπλό κρεβάτι και έναν μεγάλο καναπέ που γίνεται κρεβάτι διπλό ή δύο μονά κρεβάτια, φιλοξενώντας από 2 έως 4 άτομα.

ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ;

Η τοποθεσία του Nο Stars βρίσκεται σχεδόν 10 λεπτά με τα πόδια από το κέντρο της πόλης.

ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ;

Επιτρέπονται τα κατοικίδια ζώα, και ειδικά το διαμέρισμα στο Ισόγειο θεωρείται ιδανικό για κατοικίδια λόγω της εύκολης πρόσβασής του στον κήπο.

ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ;

Αν και τα διαμερίσματά μας διαθέτουν μεγάλα μπαλκόνια που είναι κατάλληλα για καπνιστές, το κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά στο εσωτερικό του διαμερίσματος.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ ΑΜΑΞΙΔΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ;

Το διαμέρισμα που βρίσκεται στο Ισόγειο είναι κατάλληλο για πρόσβαση με αναπηρικό αμαξίδιο. Ωστόσο, οι χώροι του διαμερίσματος και το μπάνιο δεν είναι ειδικά σχεδιασμένα για άτομα με περιορισμένη κινητικότητα. Εάν χρειάζεστε συγκεκριμένες απαιτήσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΜΟΥ;

Φροντίζουμε πάντα να έχουμε ένα σετ κλειδιών όσο μένετε σε κάποιο από τα διαμερίσματά μας. Ωστόσο, εάν δεν μπορείτε να βρείτε το σετ σας, τότε θα πρέπει να βγάλουμε εκ νέου κλειδιά. Η χρέωση για αυτό είναι επιπλέον.

ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ;

Εμείς προσωπικά δεν αναλαμβάνουμε την μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο των επισκεπτών μας, αλλά μπορούμε να σας προτείνουμε τα κατάλληλα άτομα που ενδεχομένως να μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σας.

ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΠΕΤΣΕΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕΝΤΟΝΙΑ;

Ναι, παρέχονται φρέσκα σεντόνια και πετσέτες.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ;

Ναι, υπάρχει σύνδεση σε ίντερνετ υψηλής ταχύτητας σε όλους τους χώρους των διαμερισμάτων.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΣΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ;

Ναι, ολόκληρη η κουζίνα κάθε διαμερίσματος είναι εξοπλισμένη με όλες τις απαραίτητες συσκευές, συμπεριλαμβανομένης και της καφετιέρας.

ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ;

Δεχόμαστε όλες τις κύριες χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες. Δεχόμαστε επίσης πληρωμές μέσω διαδικτύου και μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ;

Όχι, δεν απαιτείται προκαταβολή εφόσον απαιτείται πλήρης εξόφληση για να ολοκληρωθεί η κράτηση του διαμερίσματος.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑ;

Όλες οι πληρωμές πρέπει να καταβάλλονται σε Ευρώ.

<ul> <li>Ο επισκέπτης μπορεί να ακυρώσει χωρίς χρέωση μέχρι 20 μέρες πριν την άφιξη.</li> <li>Ο επισκέπτης θα χρεωθεί 50% της συνολικής τιμής εάν ακυρώσει εντός 10 ημερών πριν την άφιξη.</li> <li> Για ακυρώσεις λιγότερες των 3 ημερών έως και την ίδια ημέρα, ο επισκέπτης θα χρεωθεί το 100% της συνολικής κράτησης του.</li> <li>Εάν ο επισκέπτης δεν εμφανιστεί θα χρεωθεί τη συνολική τιμή.</li> <li>Μη επιστρέψιμη τιμή – Ο επισκέπτης θα χρεωθεί τη συνολική τιμή εάν ακυρώσει οποιαδήποτε στιγμή.</li> <li>Ο επισκέπτης θα πρέπει να προπληρώσει τη συνολική τιμή την ημέρα της κράτησης.</li> </ul>

espa_banner